مراکز خرید شمش طلا سوئیسی و پارس آلتون در تهران و مشهد

خرید شمش طلا از صرافی و راهنمایی خرید شمش طلا از بانک

مراکز اصلی خرید شمش طلا

مراکز خرید شمش طلا در مشهد جنب حرم مطهر امام هشتم شیعان و در بازار رضا واقع شده است و در تهران میدان پانزده خرداد و میدان صادقیه و میدان تجریش از مراکز مهم خرید و فروش شمش طلا میباشند.

مراکز خرید شمش طلا در مشهد

نکات مهم خرید شمش طلا سوئیسی

خرید شمش طلا سوئیسی برای سرمایه گذاری توصیه نمیشود زیرا این شمش ها بیشتر وارداتی هستند و با توجه به اینکه به محض واردات، مالیات بر ارزش افزوده به آنها اضافه میگردد از لحاظ سرمایه گذاری منطقی به نظر نمی رسند.

چنانچه قصد هدیه دادن به عزیزانتان را دارید و قدرت تحمل سود فروشنده و مالیات بر ارزش افزوده را دارید این مسئله متفاوت است این در حالی است که هنگام خرید طلای آبشده این موارد به ندرت یا اصلا لحاظ نمی شود.

خرید شمش طلا سوئیسی

خرید شمش طلا پارس آلتون

پارس آلتون شرکتی است که از تابستان سال 1389 جهت پالايش طلا و توليد شمش استاندارد از کشورهاي صاحب نام صنعت طلا و جواهر (ایتالیا) مدرنترين ماشين آلات با تکنولوژي روز دنيا را وارد کرده و اقدام به تولید شمش استاندارد با نام تجاري پارس آلتون نموده است.

خرید شمش طلا پارس آلتون

در سالهاي گذشته يکي از مشکلات صنعت طلا و جواهر عدم وجود شمش هاي استاندارد طلا با عيار بالا و مشکلات تبديل طلا ی کهنه به شمش طلا ی استاندارد بوده است ، مسئله اي که باعث شده بود صنعتگران اين صنف براي تامين مواد اوليه، از شمش هاي طلا ی غير استانداردي که به صورت قاچاق وارد کشور مي گرديد استفاده نمايند. از این رو شرکت پارس آلتون با این حرکت یکی از معضلات صنعت طلا را پوشش داده است.

شمش طلا پارس آلتون
4.7/5 - (12 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «مراکز خرید شمش طلا سوئیسی و پارس آلتون در تهران و مشهد»

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون دایی من یه عدد شمش سوئیسی برام آورده به نظرتون نگهش دارم یا بفروشم؟

    1. سلام ببخشید شمش رو براتون از سوییس اوردن؟

      چون نامزد منم سوییس هست نمیخام پول بیخودی به گردنبند…. بدم میخام واقعا برام یک سرمایه خالص باشه که وقتی رفتم سوییس هم درصورت ضرورت ازش استفاده کنم

      لطفا راهنمایی کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *