قیمت طلا چگونه میشود روبه افزایش است یا کاهش؟ طلا گران میشود در روز های آینده

قیمت طلا چگونه میشود آیا طلا روبه افزایش است یا کاهش از امروز آیا قیمت طلا گران خواهد شد آیا آبان ماه طلا افزایش پیدا میکند؟

نایب رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: چنانچه کاهش قیمت دلار ادامه‌‌دار باشد قیمت طلا تا یک ماه دیگر ارزان می‌شود. فعلا انس جهانی طلا ۵۰ دلار گران شد.

نایب رئیس اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت طلا تا یک ماه دیگر چه می‌شود؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت طلا تا یک هفته دیگر هم قابل پیش‌بینی نیست. چنانچه کاهش قیمت دلار ادامه‌‌دار باشد قیمت طلا هم تا یک ماه دیگر ارزان می‌شود. هر چند که این‌ روزها با افزایش قیمت انس جهانی طلا رو به رو هستیم و همین مساله بر گران شدن قیمت طلا در بازارهای داخلی اثرگذار است.

محمد کشتی‌آرای افزود: از دیروز تاکنون قیمت انس جهانی طلا ۵۰ دلار افزایش یافته و حالا قیمت انس جهانی طلا به هزار و ۸۵۵ دلار رسیده است. آنچه که قابل پیش‌بینی است قیمت انس جهانی طلا به دو هزار دلار هم خواهد رسید.

او به مساله شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد: ویروس کرونا اقتصاد تمام کشورها را تحت تاثیر قرار داده است. به دلیل شیوع این ویروس رشد اقتصادی بسیاری از کشورها منفی بوده و همین مساله باعث شده که سرمایه‌گذاری در صنعت طلا افزایش یابد.

کشتی‌آرای در پاسخ به این پرسش که موضوع‌های سیاسی از جمله نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا چقدر بر افزایش قیمت انس جهانی طلا تاثیرگذار است؟ گفت: فعلا موضوع‌های سیاسی از جمله انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در افزایش انس جهانی طلا نقشی ندارد. علت نوسان شدید انس جهانی طلا به ویروس کرونا ارتباط دارد که تقاضا برای خرید طلا در سطح جهان را افزایش داده است.

برای پیش‌بینی قیمت دلار نیز می‌توانید گزارش «قیمت دلار چه می‌شود؟» را بخوانید.

قیمت طلا فردا چند میشود ؟

4.9/5 - (140 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «قیمت طلا چگونه میشود روبه افزایش است یا کاهش؟ طلا گران میشود در روز های آینده»

  1. بازتاب: قیمت شنبه ۱۳۹۹/۴/۲۸ 18:25 – قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *