ایا سکه پارسیان برای پس انداز خوب است

به گزارش سایت قیمت دلار اگر این سوال را پاسخ دهیم که ایا سکه پارسیان برای پس انداز خوب است. قطعا و یقینا تا زمانی که میزان رشد نقدینگی در کشور به این صورت است بله پس انداز بسیار عالی و موثری خواهد بود اگر شما هر ماه که حقوق دریافت میکنید یا درآمد خود را محاسبه میکنید بخشی از این پس انداز را پس انداز نمایید تا در مواقع بحرانی به کمک و مدد شما آید.

پس انداز سکه پارسیان بسیار خوب است

سکه ی پارسیان اگر جمع بشود یا نشود . شما طلا خریدین . برای نمونه سکه پارسیان یک گرمی معادل یک گرم طلای ۱۸ عیار طلا داره . تا زمانی که بشر روی کره ی زمین هست و تا زمانی که پول برای داد و ستد استفاده میشه سکه پارسیان که همون طلاست رایج خواهد بود. نگران جمع شدنش نباشید.

اگر هم جمع بشود شما طلا خریدین . طلای شما نقره نشده مطمعنا. ضمنا در بعضی مواقع سکه پارسیان از سکه بانکی بهتره به این دلیل که مثلا برای خرید یک عدد سکه یک گرمی باید ۷۰۰هزار تومن پول بدین در صورتی که ارزش طلای سکه یک گرمی بانکی ۲۴ عیار معادل ۱.۳۳ گرم طلای ۱۸عیار هستش.

اگر شما ۷۰۰تومن پول بدین چیزی حدود ۲گرم سکه پارسیان ۱۸ عیار میتونید بخرید. پس با این حساب شما پول بیشتری بابت سکه بانکی دارین پرداخت میکنید به علت اینکه ضرب سکه منحصر به بانک هست و یک مبلغی برای ضرب از شما بانک میگیره که ممکنه روزی مابه‌التفاوت ارزش واقعی سکه بانکی و ارزش اون در بازار صفر بشه و شما ضرر کنید چون ۷۰۰تومن دادین و ۱.۳۳ گرم طلا خریدین در مقابل کسی که ۲گرم سکه پارسیان خریده.

ضمنا سکه پارسیان سکه نیست. پلاک طلاست. که اویل که وارد بازار شده بود اسمش رو گذاشتن سکه پارسیان که الانم روش مونده . الان کارگاه ها و کارخونه های زیادی میزنن همین سکه ها یا پلاک های یادبود رو در وزن های مختلف و با نام های مختلف . طلایی باشید .

2.6/5 - (47 امتیاز)

5 دیدگاه دربارهٔ «ایا سکه پارسیان برای پس انداز خوب است»

  1. سلام من نوجوون هستم و تازگیا یه سکه پارسیان ۱۰۰ سوتی گرفتم و میخوام کلی جمع کنم ولی متاسفانه قیمتش هی میره بالا چه کار کنم

    1. فرقی نداره بالا بره یا پایین بیاد شما طلا رو به دید 5یا 10 سال میگیرین در بلند مدت مشکلی ندارین

  2. سلام خیلی خوبه آفرین همینطور جلو برو سالی دیگه میری تیم ملی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *